MRIMTTSSON

Crazy Super Teenage Mutant Ninja Turtle Graduation del 1

Kategori:

Säkerligen har alla mina blogreaderzzz redan sätt dessa bilder på facebook då jag känner alla som tittar in här, HEJ ALLA! <3333 Men här på bloggy så erbjuder jag bildtexter och mina torra skämt.
 
Först ut i studentdagarna var Hvitfeldska men jag hade bal denna dag så kunde ej medverka så här kommer balen:
DSC_0898
 
For svettig hem till Lena med Imelda eftersom vi blev så förbaskade varma på vagnen och bärde mycket i våra famnar. Men nyduschade Lena spred väldoft och peppade oss med hennes RnB like always. Man kan inte besöka Sahlinaplan utan att få en dos quinnapower i form av exempelvis Beyoncé. 
 
DSC_0917
 
Här var vår förfest-värd Lena aka. Babe:n med sitt slickade hår och fierce eyes.
 
DSC_0922
 
DSC_0919

Annie som jag mötte vid vagnen då hon spatserade på hållplatsen likt en filmstjärna med en flaska mousserat i handen, var också med. 
 
DSC_0911
 
Imelda som är så vacker och väldoftande.
 
DSC_0931

Mitt hår som senare raserade när vi en aningen för tipsy tog buss 80 till lilla bommen och operan.
 
DSC_0927
 
DSC_0961
 
Vi var odrägliga och snygga på vagnen.
 
DSC_0963
 
Välframme på operan slog alkoholet i blodet på mig in medan jag försökte göra någon form av duglig håruppsättnig utan spegel och i vind.
 
DSC_0969
 
DSC_0976
 
DSC_0980
 
DSC_0989
 
DSC_0994
 
Även om allt var en aning förvirrat, blåsigt och jag nu i efterhand insett att man aldrig ska ha tunga blommor i håret, ha nya skoskav-skapande-klackar på bal eller göra en uppsättning på fyllan så var det himla fin kväll/natt att få dela med människor man träffat nästan varje dag och hatat eller älskat i tre år.
 
DSC_0990
Avslutar balbilderna med en på nästan alla de mina bästa.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: