MRIMTTSSON

en fredag

Kategori:

 
Jag åt lite popcorn innan jag lämnade min förort och satte mig på svart express med målet Hagabion/kino.
 
 
Oskar och jag möttes på järntorget och begav oss mot Kino på den isbeklädda Linnégatan och fann till vår sorg att Kino var smockfullt.
 
 
Vi mötte upp Imelda och upptäckte hur andra långgatan följde trenden och var fullsatt, till och med haket på första lång (?!).
 
 
Men eftersom Lena skulle ansluta sig till oss bestämde vi oss för att flytta äventyren till Majorna och for mot Lena.
 
 
Väl på Mariaplan visste vi inte var de nya resturangen/baren vi skulle till låg, därför invaderade vi plaskis.
 
 
Oskar berättade skräckhistorier om hans gamla skola, Kungladugårdsskolan.
 
 
Sedan begav vi oss mot Lenas Sannaplan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: