MRIMTTSSON

promenaden hem

Kategori:

 
 
 
 
 
 
 
 
I början av sommaren dansade vi på Jazzhuset till Levels och tonerna av Leo och Nora, tills stängning och vi tacka artigt nej till efterfester och började promenera hem till Majorna medan solen gick upp. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kom hem till Imelda, vi låg och pratade tills jag somnade och väcktes senare av Milton. Jag träffade Oskar och åt frukost på Kardemumma vid Mariaplan. Gick hem till Imelda igen och såg på Sex and The City medan hon sov.
 
 
 
Efter ett antal timmar av sovande och Satc-tittande tog vi oss till järntorget och dra öl med våra vänner för Oskar skulle till Färöarna i tre veckor.
 
Det är så konstigt att sommaren snart är slut. Och snart flyttar jag från denna stad och mina vänner. Vilket nästan är ännu konstigare.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: