MRIMTTSSON

Första veckan i Sverige

Kategori:

1. Vi satt utanför skolan och förstod inte riktigt att vi var i Sverige.
2. Min klass hade idrottslektion men vi invaderade en lekplats istället.
3. Satt på bussen med ny kjol och ännu mer nya kläder hemma, dvs. nöjd.
4. Malin är vår produktiva proddare under projektarbetsmötet.
5. Blommor i min trädgård.
6. Hälsade på mina morföräldrar och fann finaste blommorna utanför deras lägenhet.
7. Minéa på bussen då vi insåg att nu är det sista året vi åker buss 16 till vår skola på berget.
8. Världens bästa Mighty Boosh och en död Mari.
9. Hilda och hennes nya vän utan två fingrar på en öppningsfest i en militärbutik, all dryck och mat var gratis!
10. Finns ingen tionde bild eller bevis men jag och Ellen åt goda goda god pannkakor till frukost.
 
Nu har det gått tre veckor sen vi kom hem och det här var den första veckan. En bra sådan även om halva är ganska dimmig på grund av min jetlag.
 
Cat Power- I Found A Reason (cover på Velvet Underground)
Wilco- You and I (Tillsammans med Fiest)
John Lennon- Watching The Wheels
Bob Dylan- Lay, Lady, Lay
Dungen- Panda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: