MRIMTTSSON

2 veckor

Kategori: allt å alla

Jag har sett alldeles för många och för lite filmer, men har i alla fall sett på Beatles filmer.
Hängt med Malin och handlade citroner för göra lemonad.
Vi drack vår lemonad på hennes ballkong och klippte min lugg,
Bjöd hem fröken Luft en dag på pizza och satt i min trädgård.
Jag följde med Ellens paranteser till flygplatsen för att hämta henne och fara till en "välkommen hem"-middag med massa god mat,
Kaffe och hål i strumpbyxorna.
På midsommar plockade jag och min mor blommor i trädgården och fraktade dem till Lena. Det blev som en trädgård i min påse.
Firat midsommar med Imelda, systrarna Sahlin och deras vänner. God mat var det!
<3
Jag cyklade även runt med Elin mitt i natten tills min cykel gick sönder och jag fick gå hem.
Träffade Minéa och gjort kladdigaste kakan. Har ingen bild på henne men här är en när jag sover.
Jag har läst i min fåtölj tills det blivit en annan dag och solen vaknat igen.
Malin och jag hjälpte Malin med kläder till en fotografering, sen for Malin hem till mig, vi åt och spelade gitarr innan hon begav sig. Jag såg ut som en Sverigeflagg med min regnkappa, blå jeans och kånken.
Jag gick hem till den andra Malin som flaggan på kvällen och sov hos henne.
Målade djur på skor medan jag väntade på Ellen.
Åkte hem till stadsbo Ellen och spelade lite. Var förvirrad i hennes hiss och kom inte på vilket plan hon bodde på, men hamnade rätt ändå.
Jag och Sara hade picknick i Slottskogen.
Malin kramades med dinosaurie på väg till svartklubb.
Gick hem med Ellen från krysset.
Igår åt jag lunch med min mamma och träffade Imelda i solen.
Jag har även gjort min egna grapemonad.

Kommentarer

  • Tilda säger:

    Mari ditt hår är så fint!

    2012-06-28 | 22:13:03
  • ellen säger:

    Alltså toabilden <3333 So I bring my tiny little coffecup everywhere, soooo what?

    2012-06-29 | 01:21:01

Kommentera inlägget här: