MRIMTTSSON

Hultsfred

Kategori: allt å alla

Bildbombar med de få bilderna jag tog på hultsfred förra veckan.
Jag tog festivalbussen i sällskap av Majorna. Här är en av dem, Ganster-Isak.
Jag bodde i mitt grymmaste tält någonsin. Trogen sedan Emmaboda 2011. Först bodde Axel med mig. Det var fint att hitta honom filosoferande medan han lyssnade på Arctic Monkeys.
Träffade den bästa Karlstadbon, Elin. Hon hade blivit attackerad så hjälpte min saknade vän genom att göra hennes sugmärke till en gubbe istället. Han fick en hatt sen och Elin silverhår.
På torsdagen kom working girl Josefin och bodde med oss.
Dagen efter flyttade Axel och Malin flyttade in. Hon var nog fräschast på hela festivalen.
Bästaste The Cure spelade till halv fyra på natten.
Jag förtärde ett päron en tidig lördag.
Lördagen var regn.
Michelle och jag såg The XX.
Ellen och Malin på Gorillaz Soundsystem.
Stjärnhimmel på M83.
Under hela festivalen kladdade jag på min arm och lilla väska. Det var nog allt.

Kommentarer

  • Emp säger:

    Hur många bodde i tältet egentligen? typ 30 pers omg omg



    Fin väskan blev, du är duktig <3

    2012-06-27 | 19:26:17

Kommentera inlägget här: