MRIMTTSSON

Jag har bränt mig (ledsensmiley)

Kategori: allt å alla

Här är Emma utanför sitt hus...
Och här är hennes gatan där vi hittade ett bord förut.
Så här glad är Emma när hon blir fotograferad då vi äter panini bland färgglada hus på Trafalgar street.
Vi hade en skivaffärsrunda. Sen gick Emma till jobbet och jag köpte två skivor och en tröja.
Promenerade till ett museum och träffade mina föräldrar innan vi handlade på ett ställe vi kallar coop och satte oss vid stranden.
Brighton har så många crazy ass fiskmåsar och som brukar sitta på folks fönsterbläck och kolla in i deras hus. Stalkers...
Förutom färgglada hus har bodarn vid strandpromenaden massa olika färgar.
En fin paviljon, där några gifte sig en dag.
Sen åt vi på Bill's. Det var gott och jag tog denna fula bilden, men den får vara med ändå.
Haloumi och humnus hamburgare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: