MRIMTTSSON

Glasyr och kristyr.

Kategori: allt å alla

Malin på Nk B då vi tittade på lökrötter, tog en cool bild men hittar den inte. Godaste avokadomackan!!!!
Ritade två vänner på apelsinerna innan jag och Malin for på soppkväll hos Louise.
Min syster dagen innan julafton då vi satt och hetsmålade våra julklappar. I bilen dagen efter julafton påväg till...
mormor och morfar. Den andra bilden är lilla le.
Jag och Malin tittade på muminpappans stormiga ungdom och blev besvikna.
Nästa dag for jag med rosor i famnen till Ida på Dyrön som fyllde 17 år. Sedan mötte jag och Malin Alice från skåne.
Fikade med Lena och Louise på caféva. Underbart fik det där.
På torsdagen var det Beatles-kväll med Malin, Minéa, Malin och Alice. Åt frukt så min mage sprängdes och spelade galenpanna till magical mystery tour.
Detta är ingen skönhetsblogg så därför får denna bild vara med, den är så fruktansvärt rolig!
Fick skjuts av Ellens bror och for till staden. Där vi fikade med Imelda och massa annat.
Sen blev det nyår som firades hos Imelda, Minéa med hatt får gestalta denna kväll. Hemmaspa med Malin och Alice på måndagen. Vi fick massa bananrester i håret. Sen for vi till stan köpte skivor och jag färgade mitt hår mahognybrun med Anna på kvällen. Vet inte vad jag tycker om det än... Hehe.
Stilig syster med rutiga byxor och katt-fiskskål-tröjan.
Anna med det svejsiga håret och jag svängde förbi Ellen. Sen kom Elin och var party i leopardmössan.
På kvällen for jag till Louise och sov sen hos Lenaaaaaaa. Såg på the hours och blev lite deppig. Så när jag väl var hemma gjorde jag och Malin chokladtårta och såg på Marie Antoinette.
Nu sitter jag och pluggar hos Malin och äter tårtrester.

Kommentarer

  • Malin säger:

    ahhhh vad eleganta vi är, det är inte klokt

    2012-01-07 | 18:00:13
    Bloggadress: http://mrswolf.se
  • Ellen säger:

    Fin summering och du borde hoppa hit nu. Puss

    2012-01-08 | 14:25:25
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Anna säger:

    Den finaste och bästaste bilden på din mormor och morfar!!! Fruktans värt fin.

    2012-01-08 | 20:06:28

Kommentera inlägget här: