MRIMTTSSON

Jag vet inte vad det är för vecka längre.

Kategori: allt å alla

Måndag:
I måndags var jag med Elin och Anna. Vi skuttade runt i min trädgård som tyska ninjor och åt jordgubbar (inte Elin).
Tisdag:
Egentligen skulle jag träffa Ellen på kvällen men istället så hälsade Alice på och jag drack kaffe på Le pain Francais  med henne och Emelie. När Emelie skulle fara på födelsedagskalas for jag och Alice hem till mig och åt kvällsmat.
Onsdag:
Köpte glasögon för halva priset även om det inte var det, nettoshoppade och hitta min favorit faktum-försäljare innan jag och Emelie vinkade av Alice och delade en kaffepot i väntan på att Lena skulle komma. När hon komma kramades Emelie och jag hejdå för Lena och jag skulle bege oss till Saluhallen där vi köpte diverse saker. Ost, surdegsbröd, sylt, praliner och macarons. Resten av kvällen var i andan av Carl Jan!
Torsdagen:
Spenderades med Sara (som inte har mörkblått hår längre), hennes vän Oskar och Ellen. Nu lyfter Sara till Sydafrika så kvällen var ett hejdå. Sedan hoppade galna storsyskon på oss och vi for hem. Tittade på stjärnorna och somnade till en film.
Fredag:
Altanhäng+spelande+promenad i natten.
(löljig bild men det är solglasögonen, eeeh)
Lördag spenderades med Malin och Ellen och igår var jag med Emma, siblingqualitytime.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det var allt fint att bo! Puss finaste du

    2011-07-12 | 09:40:45
  • Elin säger:

    fuck jordgubbs. puss

    2011-07-19 | 19:16:05

Kommentera inlägget här: