MRIMTTSSON

det vackra livet.

Kategori: allt å alla

Det gungar i mitt huvud för idag var min första jobbdag på en båt. Ett marintcafé som tillhör ett båtmuseum. För att summera min dag så har jag sprungit runt i en blåvitrandig-tröja bland turister serverat äggmackor, blivit förvirrad över glassnamn och sålt biljetter. Det har varit en bättre dag en jag trott att det skulle vara, men nu är jag trött som tusan och det gungar som sagt. Imorgon kommer mina föräldrar hem och efter två veckor (tre om man inte räknar med två snabba dagar) ifrån dem så saknar jag dem. Nu kommer Emma med te och vi ska dö lite allmänt så här på kvällkvisten. Just det! Jag har hittat ett nytt band, det vackra livet. (många vet redan om dem säkert, såg dem på p&l)
Adjö (som Emelie alltid säger i telefon, söt)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Fina bilder, som du alltid har min vän. Hoppas båten är stabil och fin. Det känns som den borde vara det. Lycka till med biljetterna och glassarna Allt är ju så modernt nu förtiden. Puss

    2011-07-15 | 12:01:35

Kommentera inlägget här: