MRIMTTSSON

beloved Taizé

Kategori: allt å alla

Utanför kyrkan innan vi åkte.
Vi förföljde HV71-bussen men hann före den till Taizé.
Väl framme mötes vi av en matkö.
Ingrid och Malin äter glass vid Oyak.
Agnes fyllde år och vi sjöng i Oyak. Galen norsk präst syns på bilden.
Malin innan bibelstudie.
Jag och Rosie efter Bibelstudie.
I kyrkan, min enda bild. Misslyckad. Haha. Har minnet kvar om hur vackert det var där.
Malin och jag blev kompisar med läskautomaten, men cherrycola var inte så gott som det låter dock älskade jag minut maid läsken.
Folk sov under stjärnhimmel.
Silentgarden, dit hann jag bara vara var en gång då sov Malin och jag läste Haruki Murakami.
Två tyskar och en britt.
Malin i supersnabba amerikanska glasögon.
När vi insåg att vi inte hann gå till storstaden, gick vi till en mindre by och besökte biblioteket...
...Där vi lekte superturister och sedan hamnade i en konstig affär med hemgjorda dockor och fina vykort.
Traska och sprang hem för att hinna till kvällsmaten.
Begravde Rosies brev sista dagen. På samma plats ska vi lämna brev varje gång vi är där så att vår bibelstudie alltid finns kvar i Taizé.
Coola tjejer hänger vid midsommarfirandet.
Kan inte annat än älska Taizé-maten, MAN FÅR JU EN FRUKT TILL! och ibland vitlökssmör.
Bussen hem.
Åka tysk-dansk och dansk-svensk färja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: