MRIMTTSSON

Spin my head around. I want to feel something inside.

Kategori: allt å alla


Musten har gått ur mig. Jag känner mig jätteslö. Funderar på att klippa mig en tjock lugg när jag egentligen borde öva på de 100 (eller hur många som ord som kan tänkas rymma i 23 sidor) engelska ord jag har på prov måndagen om mer än en vecka. Idag har varit en bra dag, men jag antar att det är kylan och stressen av läxor som tynger ner en. Jag och Malin pratade om hur bra det hade varit om vi hade slutat skolan, bodde i en egen lägenhet och kunde flyga fram här i världen utan några problem. Tänk vad mycket problem det finns i skolan.

Jag hade tänkte lägga in ett par bilder från jul, men tror jag vill se lite bilder från när man slapp frysa. Bilder från tidig höst.

Nu ska jag nog funderar ut om jag ska ta till saxen, göra min engelska eller kanske spela gitarr. Adioooos!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Det behövs sånahära bilde nu i vinterkylan. Sommarn kommer nog snart, trots att det känns om en lång lång tid. Men det är de inte, bara några få veckor och sedan är det vår. Det låter fint och bra de. Puss, fina du.

    2011-01-19 | 22:47:52
  • ellen säger:

    Plasten var lite av vår räddning den dagen! Åh så fint det var att möta dig en minut där ute, pussipuss

    2011-01-20 | 21:16:49
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: