MRIMTTSSON

Göteborg.

Kategori: allt å alla

Jag var som sagt med mina fina vänner under lovet. Här kommer filmen jag utlovade.
Kafehäng med födelsedagsgratulationer, självförsvarsdans och spå i teblad, förvirring, spårvagnsturer, rondellsklotter, dans på buss, Hoppa i snö, ekot på en damm, trötta människor, Emelies söta hand, japanska transvestiter, röda öron, rosa himmel, en nyår som var otroligt fin med inte kom med på film, stark soppa, Förlåt Alice för vi mobbade din skånska<3, Greveholm, House of bamboo-dårar, hemska bilder, fina bilder, Wes Andesson-Marathon, dans dans till electro, pop-glasögon, Your mum's chest hair, ögon på ögonlock, Skratt, skriva berättelser, gitarrspel, Alice är otroligt duktig, Malins historia om doktor Joachim och Kent, fattiga riddare, ett oändligt springande efter bussar, känslan av att vara lycklig, mössor med öron, jordglober, färga Elins toppar blå men det blev grön, flumma runt, dö lite grann framför diselråttor och sjömansmöss, planera att springa efter tåg, vara allmänt deppig för resan hem, skratta, springa efter ett tåg, Alice ramlar. Vi tar farväl går skilda vägar så var denna visiten slut. En väldigt fin sådan.
Jag saknar er.

Kommentarer

  • alice säger:

    orkar inte hur skabbig jag ser ut på nittio procent av klippen. när vi satt runt bordet och jag sa något i slow motion: VARFÖR SER JAG UT SÅ



    men jag saknar er mer än jag trodde var möjligt. saknar er så himla mycket. orkar inte. du eger marre

    2011-01-09 | 13:19:48
    Bloggadress: http://inbillad.blogg.se/
  • Malin säger:

    HAHAHA, orkar inte. jag ser mest bitchig ut av någon anledning. överklasstant på heltid typ? men det är ju fint.

    den här filmen gjorde du bra, mari! tack själv för trevliga dagar. <3<3<3

    2011-01-09 | 13:44:19
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: