MRIMTTSSON

En liten video, innan en stor video.

Kategori: allt å alla

Mina vänner från Värmland, Skåne och andra delar av Göteborg är hemma nu. Det har varit väldigt fint att ses. Ganska konstigt också att vara med varandra hela tiden i över en vecka och sen finna att ens rum är tomt.
Vi har haft otroligt fint och jag peppar nästa gång. Kanske är det vår då. Det peppar jag med.
Lägger nog upp en video till. Och bilder senare om jag hinner. Nästa vecka flyttar jag in till Malin. Det ska bli roligt. Prova på att bo ensam i en lägenhet. Inte fel.
Vill du se bilder från dessa dagar eller nyår gå in på dessa barns bloggar, Alice och Malin.

Kommentarer

  • Malin säger:

    hahhaha, vad bäst ni är!

    pepp på nästa vecka,

    och fin reklam för min och alices blogg.

    <3

    2011-01-07 | 11:13:04
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • alice säger:

    åh, vad best ni är. <3

    2011-01-07 | 12:11:44
    Bloggadress: http://inbillad.blogg.se/
  • elin säger:

    puss på din hjärna!

    2011-01-07 | 14:12:22

Kommentera inlägget här: