MRIMTTSSON

4 februari 5 februari 6 februari 7 februari

Kategori: allt å alla


'

Jag hjälper Emma att tona sitt hår. En del av en ny the strokes låt har slunkit ut på internet. Jag
ser fram emot deras skiva. Malins och mina natkonversationer är fina.
Studiebesök på en teater om 15 timmar och klockan ett på onsdag obligatorisk konsert på Neff.
Idag: lilamanchester, maktorganisation bildande av SS och MM, äpplen i tandställningen och favorit vantar
från och med igår då mormor skänkte dem.
Resten: Bandrep och äventyr med Malin och Emma.

Kommentarer

  • ällen säger:

    helvedeee (danskt helvete) sicken gangsta bild på mig och anna där mitt i drösen av dina fina bilder. Åhh lila manchester, kan ju inte bli bättre!!!! pussbajsi

    2011-02-08 | 19:02:48
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Anna säger:

    Lila manchester låter underbart. Bra rep också med fina bilder. På er och de andra. På oss och williams päron. pusspaj

    2011-02-09 | 22:40:20
  • Emma säger:

    MARI! Där är ju du! HEJ! Oj ehm.... Ja, hej.

    Din blogg är väldigt fin. Du har jättefint hår också!

    2011-02-22 | 19:12:47
    Bloggadress: http://smalfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: