MRIMTTSSON

en svettig feta

Kategori: allt å alla

Jag hade tänkt ladda upp bang mycket med bilder från sommaren medan pastan kokar, men kom på att det är trevligt med text till och det hinner jag inte skriva. Om man ska hinna med en buss gäller det att prioritera helt enkelt. Om en timme och fyrtio minuter ska jag klippa mig och ungefär en timme efter ska jag till Sannaplan och Lena då vi ska ha twinpeaksmaraton (har sett fram emot det hel veckan). Igår åkte jag färja över till Hönö efter jobbet, det var ganska trevligt att åka båt själv (Malin och alla andra var redan hos Caisa). Det blev en trevlig kväll med nattdop och bilturer. Det låter som om jag skriver ett vykort, nu fattas bara vädret så här kommer det. Vädret är soligt och fint (lite för varmt).
Min behå spettar mig.
Varför har man alltid fint hår när man ska klippa sig? wä
Min mat blev god (mot alla odds) så nu ska vi fira med webcamspecial
Min frisyr idag och minnen av min smärta pga alla sår jag har.
Lena och jag när vi är så där grymt fotogeniska, det faller naturligt helt enkelt.
Tyska ninjor
Skabbifashionfamilyphoto
Emma sittin' on ce toilet
c00lt
fett nöjd just nu.
hoppas detta tillfredsställde er! ha en bra dag

Kommentarer

  • ellen säger:

    första bilden hade passat bra som framsidan på vykortet! har du klippt kort igen?!? klappklapp isf! me like your hair short. puss

    2011-08-05 | 23:08:16
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Anna säger:

    Håller med Ellen om vykortframsidan. Mycket fint. SÅnt vykort skulle jag vilja ha. Puss.

    2011-08-11 | 11:40:52

Kommentera inlägget här: