MRIMTTSSON

Jag är ett fan av cheesa-mot-solen-bilder

Kategori: allt å alla

Förrförra fredagen träffade jag Lena efter att jag klippt mig och vi hade ett seriöst twinpeaks maraton.
Förra söndagen var jag på Malins bröllop och fick sällskap av Malin och Alice på bussen in. Efteråt träffade jag klassisar och sov över hos Ellen efter det.
Ellen på smärtan.
(Ellens engångskamerabild. Kan inte du ladda upp den med mina blåa shorts? Älskar shortsen haha)
Morgonen efter (alltså måndag) for jag och Ellen till staden efter en mängd förvirring och ensamhet på 23an. Vi fann en topshop-rea och jag åt en paj på le pain innan det blev bio med Emma och mamma. På kvällen träffade jag Alice (som bodde och Malin) och Malin.
(Ellen på magasinsgatan)
(äta sushi, ellens engångskamerabild)
(Skrattade åt puta madre)
(Josef och Emelie)
På Tisdagen var jag med Josefin och sprang runt i haga tills vi hamnde i hennes rum. Där studerade vi hennes orange prince och gjorde en fin låt. Gött jam! (HAHA)
Löven var gröna och vi tog tvåan till centralen där hon satte sig på en buss till Kinna och jag träffade Ellen. Vi två gick längs magasinsgatan och jag beslutade mig för att äta sushi. (Sushibaren låg bredvid Puta madre vilket är ett väldigt konstigt namn på en restaurang enligt mig men de ska ha god mat.) Sedan satt vi oss i Solen vid Da matteo och väntade på Josef. Förvirrat sprang vi fram och tillbaka tills vi såg hans lång gestalt och mötte upp Emelie. Vi drog till le pain då vi såg Nora och Siri som spelat i arkaden. Vi satte oss på le pain (stammis häng) och Frida kom. Tillslut efter ett väldigt velande burgerköpande kom vi fram till vår destination- Viktors kolonistuga. Där satt vi lyssnade på smiths, spelade teenage kicks, grillade och massa innan vi tog spårvagnen hem. På vagnen var de freestyle trummisar som rappade. Bra kvällsunderhållning!
(Imelda på ett tak nära min skola)
(Annas skor)
Onsdagen skulle bli den dagen då allt som måste bli gjort skulle klaras av, men nej. Jag for till stan efter fyra och mötte William på en mysig butik och gick till en indisk restaurang på andra lång med jättegott bröd (älskar bröd) i väntan på att Imelda skulle bli klar. När hon var färdig klippt bar det av till Frölunda och en loppis. Dock sved det i plånboken då jag hittade massa och avstod mina köp. När vi tröttnat tog jag med mig fröken luft hem och gjorde henne middag innan jag satte henne på en buss hem och av slupen träffade Anna och Linnea som kvällen spenderades med och Elin som kom senare.
(Den långa bryggan på smögen)
På torsdagen tog mor och jag pickochpack och drog till morföräldrarna och sedan vidare till smögen. Det blev sol och makrill. Sedan räddade vi miljön innan vi avgasade hem och hämtade Elin på stationen.
(Mormor och mamma cheesar mot solen.)
(hela truppen)

Kommentarer

  • ellenbrysselkål säger:

    FEEEEINT. Ja, det måste jag lädda opp! (blåshortsen kan inte lämnas utelämnade liksom) Puss, fina bilder juppjupp

    2011-08-19 | 22:23:30
  • Anna säger:

    Håller med brysselkåltjejen, snyggsnygga bilder. Skrattbilden på Ellen är helt underbar. Borde ha den som en tavla. puss

    2011-08-21 | 12:38:46

Kommentera inlägget här: