MRIMTTSSON

the long lost lad

Kategori: allt å alla

Jag har återupptäckt mina högstadieband som Håkan och Broder Daniel, förstår mer och mer deras texter och finner mig själv på samma rotlösa plats som de gjorde. Även om jag börjar inse att Håkan är lite av en knarkare så känner jag samma, ge mig något som tar mig någonstans. Det är som alla runt om mig flyger iväg men jag är kvar på samma plats. Alla vägar jag vill ta finns inte. Kanske är jag sådär vårdeprimerad som det stod om i metron förra veckan.
I watch the days go by while life is on standby.

Kommentarer

  • Malin säger:

    hahhah, håkan är lite av en knarkare!

    man vill va hög när man är ung!!!!



    finis. sluta vara vårdeprimerad, du får inte vara det! våren är det bästa som finns ju. <3<3<3

    2011-04-13 | 12:10:35
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Elin säger:

    om allt var som fb så gillar jag det här nu. Puss.

    2011-04-13 | 16:01:56
  • Anonym säger:

    Det där va så rätt skrivet! fint!

    2011-04-13 | 17:19:48
  • alice säger:

    åh, världens bästa fiskbanan! du er best

    2011-04-13 | 19:53:57
    Bloggadress: http://inbillad.blogg.se/
  • Anna säger:

    Vad fint det ser ut. Gillar det Malin skrev. Det kanske stämmer. Var inte vårdeprimerad. Vi kan skriva en låt om det. Känns kanske lite bättre i hjärtat då. Puss, finfisen

    2011-04-13 | 21:00:07
  • alice säger:

    hahaha nej, vadå? dina ögon ser ju inte knarkade ut ):

    men i alla fall, ja. snart ses vi och det kommer ega, vill förresten se inspelningarna från när du var här!

    puss banan gör min middag

    2011-04-14 | 19:05:39
    Bloggadress: http://inbillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här: