MRIMTTSSON

I see you fade away, don't ever fade away.

Kategori: allt å alla

Bilder från januari.
Livet flyter på, Upp och ner, fram och tillbaka. Jag känner dock att vissa saker blivit mer klara. Det är ju bra.
På min ensemble idag bestämde vi oss för en bra låt. Patti Smith for life. Because the night blev det. Den Bruce och hon skrev. Åh jag fick flashbacks från Peace&Love. Patti var obeskrivligt bra. Tänk er att se en legend du läst, beundrat och lyssnat på. Ett plus var ju att alla Peps Pärsson look-a-likes var där. Appropå fina artister. På senaste tiden har jag börjat lyssna på mina äldre ipod artister och band som jag älska(r) som yngre. Då blir man glad. Ljuva nostalgi.
Skoldagen har varit en bra skoldag. Allt ordnade sig liksom. Sen försökte jag bestäma färg på min jacka. Men det gick inte bra. Efter skolan och staden krascha jag som ett plan i Annas säng och vi samtal om livet. Sen gock jag hem.
Imorgon är jag ledig, dock ska jag ta tag i saker. Ringa frisören, plugga, bestämma viktiga saker och dansa afrikansk dans.
Nä nu ska jag nog ta lite flingor (även om man inte ska nattäta) och göra något så jag inte pillar sönder ögat.
HASTA LA VISTA BBY!

Kommentarer

  • ellen säger:

    Har inget speciellt att kommentera, men alltid trevligt alltså! Eller kanske så att jag har för mycket att kommentera på så många saker så att min hjärna blir förvirrad och sen kraschar.. hmm.. ngt att fundera på, fint iaf, pusssss!

    2010-09-29 | 20:46:39
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: