MRIMTTSSON

Poolparty med Malin.

Kategori: allt å alla

Emma min syster på bilden, dels för att jag gillar den och för att hon värmde mig när jag kom hem alldeles frusen efter en simtur med Malin.
Det var en bra simtur och fint att träffa min vän. Jag tror jag behövde det efter den lilla depressionen jag dragit på mig med en helvetisk tandställning (ändå har jag bara på underkäken än så länge) och en allmänt konstigt äggheadfrisyr. Jag är ganska nöjd med den fast luggen är konstig och jag har tillplattat hår så det är slickat fram.
Imorgon tror jag att det blir rep med mina framtida gatumusikantskompanjoner men har inte hört något om det än så vi får se.
Denna månaden peppar jag bandrep, -spelningar och bob hund.
Ha det bra kexchoklad!
(Note: Efter lite upprörda och förvirrade kommentarer (Malin känn dig utpekad.) så måste jag nu tillägga att Emma gör en fuskis. Hon tog ett gammalt örhänge och gjorde sig en fake-septum till hennes punk-pjäs i skola. Ack ack som ungdomar tvingas offra sig för skolan nu för tiden.)

Kommentarer

  • Malin säger:

    det är trevligt att simma med dig! fastän du läspar och sedan anklagar mig för att jag också gör det fast jag inte gör det alls. <3



    men vad är detta? har emma piercing i näsan?!?!

    2010-11-10 | 17:25:58
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • ellen säger:

    tror repet blir på söndag. Annars sent imorgon. Måste se guten innan jag smäller av ser du! Åhh. kanske man borde börja ha fake septum. APA snyggt. HEHEHEHEH. Du är snygg <3

    2010-11-10 | 19:08:08
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: