MRIMTTSSON

Just one of those things.

Kategori: allt å alla

Imelda har en Henrik Berggren cape. Väldigt fin och avundsjuklig.
Jag lyssnar på en blandning av detta och det nyupptäckta medan jag försöker lära mig sex musiktermer och begrepp och gör min engelska. Idag har jag övat på en snövitpjäs som ska spelas upp nästa vecka.
I helgen var jag i Skåne med marvelousius Malin och adorable Alice. Vi såg på Håkan, åt kakor å riskakor, nattmat, slogs, hade tur med tåg, drack massa te å kvinnlig energidryck och hade det väldigt fint.
Om jag orkar kommer bilder från London och min första ensemblekonsert upp snart.

Kommentarer

  • Malin säger:

    marvelousius? fattar inte? nu får du allt förklara dig mari.



    det var en trevlig helg. (fast jag är trött än, det är inte bra för mig att inte sova).



    <3

    2010-11-23 | 21:29:25
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Denize säger:

    Hej! Vet du vart capen är köpt?

    Svar: Nej tyvärr. Men tror hon köpte den för två år sedan.

    2012-10-09 | 18:14:41
    Bloggadress: http://thankyou.devote.se

Kommentera inlägget här: