MRIMTTSSON

swing swing twist and swing with the wind.

Kategori: allt å alla

Vad tycks om rubriken? Efter att jag sett ordet swing och människorna på bilden (som kommer från filmen the boat that rocked) dansar. Åh orsaken till bilden är för att jag saknar mina kompisar på andra håll och kanter, men snart ses vi. Det är tur det! Sen gillar jag gamla tider som resten av världen och älskar färgerna och kläderna. Glädjen. Jag känner mig glad mitt upp i alla stress och gymnasieval, nationella prov mm. Ovanligt är det. Men skönt. Jag har börjat träna flitigt också. Mest med Anna, vi har simmat och sprungit. Idag tränade jag fotboll det var jobbigt. Snart så ska jag nog göra något med mina bojbajaner. Men innan det ska jag försöka plugga lite svenska och rita kanske. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag har bestämt mig för vilket gymnasie så härligt. En blandning av allt kan man säg. Det är perfekt haha hoppas jag. Kommer kanske i samma klass som Malin. Det skulle vart något kul! *GLAD GUBBE PÅ DET*
Puss på alla underbara människor. Ni är älskade!
Hahahahahhahahahahaaaaa sitter och skrattar åt mig själv för att jag är så glad. Det är väl bra.
Jag är lite trött och virrig hahahahahahahahhahahahaha. åh!
Allt ordnar sig!

Kommentarer

  • BRÄÄÄLLZ säger:

    ÅÅÅH! Världens finaste film ja. Jag saknar dig fjönt, men du kommer snart till Skååååååne! OCH till sist, BRA ATT DU ÄR Häppi! :D <3

    2010-01-24 | 15:36:27
    Bloggadress: http://mintmelon.blogg.se/
  • Malin säger:

    JA MARI! åh, det kommer bli hur bra som helst om vi kommer i samma klass och allting. Fast om vi inte gör det, så är det bra med samma skola åtminstone. :D<3

    2010-01-24 | 17:46:50
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • vibbar från värmland säger:

    aaAAaaaah min favvo film!! va glad jag blev när jag läste ditt inlägg ,troligtvis smittade du mig hiihihihih shit pommfritt (PS) jag har tappat bort typ alla nummer på min mobil så det är därför jag aldrig smsar!

    2010-01-24 | 21:53:30

Kommentera inlägget här: