MRIMTTSSON

Utkast: Feb. 7, 2010

Kategori: allt å alla

Knarkar bilden skicka Ellen till mig och en sådan bild kan inte ligga gömd, för vacker för det.

GUUUUD min toalettvål luktar seriöst helt underbart. Jag sniffar ihjäl mig på handen. Den borde nästan förbjudas. Jag slår nästan vad om att det är sådan tvål man kan bli hög av eller något. Man blir i alla fall hög av lukten. Fasen vad gott det luktar *Luktar på handen*

*5 min senare
Say hello to my friend.
Jag har funderat lite (ganska länge och lite mycket) på att göra en video och spela spela på gitarren. Men känns kanske lite tråkigt men roligt. Hehe fast vad har man att komma med egentligen. Onödigt kanske....
Jaja. Idag har jag tränat spinning och core med das one and only fotbollslaget. Det var otroligt jobbigt. Jag dog lite ett tag där, sen fattar jag inte två övningar på coren så känner mig helt värdelös. HAHA och instruktören bara ler. Hon är bra, väldigt bra.
.
Jag har pluggat lite no nu och förhoppningsvis kan jag det galant imon för jag känner nästan ingen idée att plugga på det mer nu, nästan. Fy Mari menmen
Igår var jag på dagstur med Emma och mamma i Uddevalla. Efter några minuters krångel med portkoder så kunde vi bli ihjäl kramade av älskade morfar och inte lika hårda av också älskade mormor. Åh de är allt fina, man blir lite sådär varm i hjärtat när man är med dem.
Mormor, Emma, Mamma och jag lämnade i alla fall morfar ensam hemma efter massa fika och begav oss på andrahandsshopping. Emma fynda nästan oanvända Martens skor för 200kr på en jätte söt liten affär och jag en sunkig kavaj för 60kr på pingstkyrkans. Såg en fin vit väska i den fina lilla 2:ahandsaffären, men mina kompanjoner tracka ner den förutom kära mormor. Men det kanske var lika bra tänker jag nu. Får väl lägga alla mina besparingar (vilket minskat radikal de senaste månaderna) på någon dyr märkesväska istället...
Har hittat en jätte fin röd väska, från Tiger för 1999kr hmm... EEEEH höhö
Fattig student.
.
Nää jag måste faktiskt lägga pengar på en ny ipod och longbord, båda sakerna över tusen rikstaler så det blir ingen röd kattdjursväska här inte. Lika bra det med kanske.
Nu blir det för tjatigt så nu tackar jag för mig och fortsätter min söndag med babyshambles lyssning, no-plugg kanske och tvålsniffande.
SERIÖST DEN LUKTAR SINNESSJUKT GOTT!!!!!!! dööööööör

Kommentarer

  • Malin säger:

    HAHA, alltså Mari!!! <3 vad söt du är. trevlig tvål verkar du ha också. kan du åka longbord? det har jag aldrig provat. är det kul? haha, verkar rätt livsfarligt tycker jag. så dö bara inte., :)<3

    2010-02-07 | 21:08:03
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • BRÄÄÄLLZ säger:

    Nu kommenterar jag fint. Du är fin, ta med dig tvålen till skåne. Jag har hört ditt gitarrspel LIVE GENOM DATAN. VI får nog ha en sån där telefontalk igen, det var feint.



    PUSS <3

    2010-02-07 | 21:28:36
    Bloggadress: http://mintmelon.blogg.se/
  • ellen säger:

    NOOOO bilden belv precis public! Haha. Söta vi. Söta tvål. Ta inte med den till skåne. Lämna kvar den. Kanske. Måste godkänna först. Yeah longboard!! så kan vi ta över lisaplace och hon felicias world, MOAHAH! Puss

    2010-02-08 | 16:12:03
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: