MRIMTTSSON

Where is my mind.

Kategori: allt å alla

Efter min dröm i natt, vill jag att mina vänner ska veta hur mycket de betyder och hur bra de är.
Sen när har jag blivit så öppet blödig, efter man vaknar gråtandes, rädd att någon är borta antar jag.
.
Malin föreslog att jag skulle slå upp drömmen. Min dröm betyder rädsla att förlora någon och att jag ska höra från en vän jag inte sett på länge. Det kan stämma, Alice och Elin ska komma på lovet.
.
Idag fyller min pappa år och vi ska äta på restaurang. Sen ska jag se på Oh Brother Where Art Tou med Amanda tror jag och kanske dansa dansmatta hos Signe.
Igår stan- och Maxi-hängde jag och Ellen, fick nya kompisar. Eeh. Sen såg vi på film och dog så där gott i soffan efter att vi tittat på de förlorade (Eller vad döpte vi dem till) och diskuterade ålderdomen.
Nu ska jag äta frukost. Min mamma har köpt frallor, tänkte ni borde veta.
.
Jag kom på en sak, ska kanske köpa mig en Telecaster, men jag vet inte vilken färg, röd, svart eller den liknande på länken. Har alltid drömt om en röd sen jag var i London och såg Keith Richards/Gitarristen i Rolling Stones röda Telecaster. Fast nu är jag osäker, om jag är redo och det är rätt färg för mig.
Slumpvis valda bilder, ensemblekonsert, frukost förra helgen och längesen, min tapet och lampa.
Malin, jag lyssnar på den nu, så fint.

Kommentarer

  • malin säger:

    lilla mari. <3

    jag lyssnar också på den, hela tiden ungefär. väldigt fin.

    (man får vara öppet blödig, fast jag hatar ordet. sårbar är bättre, men det kanske inte har samma betydelse.) men just nu tittar jag på det här och bara gråter: http://www.youtube.com/watch?v=LDYs7_HsQMY



    vi såg den på franskan, och jag skulle bara titta vad hon hade för kläder på sig i den här scenen, men den är så sorglig.



    <3

    2010-12-18 | 14:07:08
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com
  • ellen säger:

    Det var en härlig dag igår. Åh drömmar. En undermedvetande. JAAAA. De kan dem heta. Undermedvetet. Eller sinnet. Vet inte. Vi får se hur det går. Du är fin min älskade vän. Tack för att du finns. <3

    2010-12-18 | 15:19:09
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: