MRIMTTSSON

I'm a fly, I'll die tomorrow or so give me all you've got

Kategori: allt å alla


Idag bär det av till das stada med flickorna E, Elin och Ellen. Vi ska shoppa för Elin var på sådant shoppinghumör, jag tror vi alla är det i hemlighet. Sen vid två blir det inception. Jag har inte jätte hög förväntningar och vi får se om man ens fattar den. Kollade på vår reservation och den är 2h 28min... Oj.

Helgen har varit trevligt chill. Chill på Grill. Jag gillar inte det uttrycket. Igår åkte Emma till Säffle och körkortsinternat i två veckor. Malin åkte till Turkiet. Nästa vecka är det kulturkalaset, kanske Koster och way out west.

Efter det är det bara en vecka kvar innan jag börjar första ring. Appp tänka sig tiden går fort när man har roligt.
Nu ringer min mobil, klockan är nio.

första låten är så himla underbar. Synd att det inte fanns en riktigt video och att Laura Marling spelar på 18årsgräns på stayoutwest... Funderar nästan på att maila henne och säga att hon måste spela någon annanstans så jag får se henne. åh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: