MRIMTTSSON

I'm a dolphin tramped in a human body

Kategori: allt å alla

Första bilden är från min vägg i mitt förra rum, den är saknad. Sista bilden är på Emma och Johan som är i turkiet. Jag saknar Emma med. Imorgon är det hajk. Jag har målat en stol blå och blivit lite besatt av ögon. Ögon som man målat på handen eller någon annan stans. Det är läskigt men ändå så gillar jag det. Precis nu hittade jag en ny the horrors låt men ingen vattenkamera. Efter maten ska jag träffa Ellen som jag inte sett sen i tisdags tror jag. Har blivit besatt av denna låt. Igår köpte jag kuddar till mitt rum och fick jätteont i huvudet. Min garderob kommer inte fören om två veckor, typ. Vet inte vad jag ska skriva. Jo rubriken kommer från Elvispis Elin. Hejdå

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du målar så bra. jag gillar den delfinen som är på armen. Extremt trevligt med sånt liksom! :)<3

    2010-08-22 | 16:38:33
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/
  • Ellen säger:

    Älskar bilden på ditt gamla rum men ditt nyaaaaa med! Jätte fint, så skön stämning där, hm hm. Mys. Trevlig kväll <3

    2010-08-22 | 23:27:07
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Malin säger:

    sv: du är ju hemma nu! hoppas det var bra med hajken och klassen. jag berättar om du berättar! (blir så svår av att gå på schillerska) ringer dig imorgon eller något. <3<3

    2010-08-24 | 20:49:10
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Wärmlänningen säger:

    swedimf puss comming your way ;d

    2010-09-01 | 10:54:41
  • emman säger:

    aaw lille sckrutti du är för söt!

    Och jag saknar dig, det är ensamt hemma utan dig! <3

    2010-09-22 | 20:03:58

Kommentera inlägget här: