MRIMTTSSON

IDAG ÅKTE MIN SYSTER TILL DANSKARNA LAND...Danmark!

Kategori: allt å alla

Och eftersom min syster är en vänlig syster har jag full privat tillgång till hennes garderob. Roti roit. Ändå så känner jag mig lite som en bov som smyger och rotar där. Dagens val? En hjärtig t-shirt. Hmmm. Smart val jag kunde ju ändå välja hennes balklänning. hmm. okej.
Jag ska snart gå till Ellen duktig som man är. Vi ska spela in en film. Men först ska jag borsta tänderna, fixa mitt hår, säga hejdå till min pappa, fixa med andra saker, gå på toa, fixa med kameran och säkert annat.
Hmm jag kommer väl om två timmar då antagligen eller inte. SKYNDA SKYNDA HEJDÅ!
Jag saknar massa människor, sorgligt? en aning.
Eller hur ser det ut som han slår hästen. Aaaha Micheal Cane!
Nu är han gammal gammal. Då var han ungi ung!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: