MRIMTTSSON

Som ett getingstick.

Kategori: allt å alla


Lite bilder från Liseberg kommer nog någon dag :)

Jag blev lite sur igår när det inte funkade så bra. Haha.
Jag tror att jag ska försöka skriva mer personligt och vad jag tänker. Känns inte rikitigt som jag gör det och får skriva av mig. Orsaken till varför jag inte gör det kan bero på att jag känner mig så egoistisk att skriva jag, jag, jag. Kan inte riktigt prata om mig själv för att jag känner mig ego. Men om någon tycker det får det väl sluta läsa denna blogg. Men jag tror att det kommer bli svårare nu än förut. För att nu så får jag skriva av mig till Malin. haha. Det är riktigt kul :) Det kan också vara skönt att bara skriva om nonsens saker. Haha. Det får bli en blandning helt enkelt.

Idag ska jag försöka städa mitt rum vilket är en omöjlig uppgift. Jag ska få ett nytt soffbord. Eller nytt och nytt. Min systers gamla som inte är så gammalt. Hon har bestämt sig för att inte ha våningssäng utan vanlig. Ibland känns det som hon bara får nya saker till sitt rum och mitt rum står fortfarande utan något riktigt golv och väggar. Jag trivs ändå i mitt nuvarande rum. Det kommer bli lite sorgligt att lämna det. Om det nu händer så att säga. Ska försöka fixa det så gott det går. Försöka hålla reda på mina saker och inte stöka ner så jag kan dammsuga oftare. Är allergisk mot damm och pollen så det skulle nog vara bra. Det är ändå lite svårt att hålla allt helt rent om man har en stor skrothög i ena hörnet av rummet. Det kan vara jobbigt att inte ha en dörr heller till rummet. Min syster t.ex. och ibland mamma och pappa tror att det bara är okej att springa in i det hur som helst. Men det är det ju inte.

Sen ikväll ska vi besöka min prao så jag vet vart den ligger. Praoen börjar på många och det ska bli kul, men tufft tror jag. Jag vet dock inte hur jag ska överleva dit resan eftersom mina ipodlurar är sönder. Jag får antagligen köpa nya på måndag då jag och mamma ska köpa lite saker till mig. Nya converse, vet dock inte om det blir svarta, gråa, vita eller lila, Monki kavajen som jag varit nära på att köpa i evigheter. Ska nog också se om en rut.m.fl. skjorta finns kvar. Jag har nog aldrig köpt något där men någon gång måste bli den första. Kanske följer ett par svarta tygskor med, men jag får se om jag köper ett par till nice och popkollot istället. Just det ja. Jag ska på popkollo. Lite nervöst men det ska bli kul. Hoppas bara jag träffar några roliga människor. Nice och Dyrön ska också bli kul. haha. Hoppas vi bara överlever Dyrön från mygg och annat hemskt.


Inspirationen till min frisyr.

Jag känner mig otroligt trött och orkar inte bry mig om något. Jag tycks ha fallit in i mängden. Det är något jag inte gillar. Det är det som jag oroat mig mest för. Jag vill uttrycka mig. Det är som jag är en dvala och aldrig vaknar upp. Snövit som väntar på sin prins som aldrig kommer. Fast nu har jag fått en liten känsla av hopp att jag snart kommer vakna. Ska försöka gör allt i min makt för att väcka mig. Jag tror att jag måste få saker gjort innan jag vaknar. Jag tror det är lite det som håller mig i sömn. Som min syster skulle uttrycka det jag har zombiemakt över mig. Haha. 

Det kommer gå så bra för dig, Emma på Lerum. Du kommer gå bra för dig genom hela livet. Du är inte en sådan person som låter sig vara olycklig i din tillvaro. Du slår dig ut. Du kommer lyckas på ett och ett annat sätt. Och jag kommer vara stolt över dig vad du än gör. För jag vet vem du är och vad du gjort för mig och andra människor.

Nu ska jag försöka städa skriv bordet så att jag kan ansluta datan till mina högtalare. Denna dagen kommer bli en tuff kamp mot dammet och stöket. Önska mig lycka till för jag behöver all hjälp jag kan få. Senare kanske jag bakar rabarber paj och försöka få med mig på en joggingtur.

Kommentarer

  • L&E säger:

    DU ÄR BÄST MARI!!!! <33

    jag blev jätte glad när jag såg vad du skrivit om mig, du ger mig hopp.

    HAHAHAHAHAHAHAH zombie bride HAHAHAH

    kommer upp till dig nu för fet är en seg fitthitler möhö

    2009-05-23 | 14:51:07
    Bloggadress: http://littlelibertine.blogg.se/
  • Ellen säger:

    2009-05-23 | 19:26:43
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Ellen säger:

    woops. nu skickades den där kommentaren... :) Du är en person som verkligen inte behöver oroa dig för din vikt! :O du är jätte fin.

    2009-05-23 | 19:28:09
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: