MRIMTTSSON

My mother rules! HAHA

Kategori: allt å alla




Jag stör mig på alla jävla gubbar som jobbar hos min granne. De tror att ingen ser när det ställer sig vid ett träd eller två buskar. Men det gör man! Gaaah vill inte ha en massa piss på en stig bredvid mitt hus. Blir förbannand.





Är oerhört trött och irriterad idag. Stressad över prov fast egentligen kanske jag inte borde vara det och ta tag i saker. Nojig är man med. Åh att jag orkar. Funderar på att springa lite senare och göra smoothie. Sen så var min pappa snäll och sa att han kunde skjutsa mig till mina trummor. Tur är väl det för jag hade inte orkat gå från busshållplatsen till trummorna det är en bit att gå fram och tillbaka. Ja nu ska jag nog hänga framför Top Model haha och kanske plugga NO. Glädjeskutt att vi inte ska springa på gympan imon! haha kom precis på att jag sa att jag skulle springa men orkar inte springa på gympan. Det är två helt olika saker.

Bilde olika flickr och korna tagna av mig :)
Hejhej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: