MRIMTTSSON

Happt People never fantasize.

Kategori: allt å alla


Jag tog bort det jag skrev om viktnoja. För om jag tänker efter är jag nöjd med mig själv. Men man kommer alltid ha kritiska tankar om sig själv. 
Jag såg precis att jag måste dammsuga min data. haha. Det låter lite sjukt men David har tipsat mig om hur man gör. Jag är nästan klar med städningen av mitt rum. Ska fortsätta idag med det jag hinner. Tänk att man kan känna sig så lycklig bara av att ta bort skräp från golvet. Mitt rum är någon bättre nu än vad det var när jag var liten haha. Man behöver inte göra en egen väg bland alla leksaker. Man kan röra sig någorlunda fritt. Hurra! Hurra! Värsta vad jag har börjat skriva hurra på senaste tiden. Nu ska jag nog försätta min städning! hejdå




Pianon är fina. Bild från den film jag verkligen vill se i sommar. New york, en bild jag satt ihop. Sommar nostalgi. Jag längtar till sommaren.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    lev liivet! typ,.. .:)



    Vi borde sticka till NYC. Nu!! Grab u're bag and get a cab. thihii. Poesii i stora drag! Nu sticker jag (rimmar)

    2009-05-24 | 11:57:02
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Malin säger:

    åh mari!! din blogg är så fin. och så har du så snygga bilder överallt! <3

    2009-05-25 | 17:39:46
    Bloggadress: http://www.looneyluna-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: