MRIMTTSSON

*STOLT*

Kategori: allt å alla


Bomullen vid en sjö och på ett berg.

Idag ska jag var med Elin. Vi har studiedag idag. Det ska bli kul och skönt. Imorse gick det ett kort program om en tjej som skulle på popkollo. Jag såg den och det väckte min nervositet. Hon hade med sig en vän men jag kommer komma dit ensam. Å inte ens Rachel Ray på trean kunde lungna min nerver med att visa hur man lyckas med hårdkokta ägg varje gång. Hur ska det gå egentligen.

En sak jag kom och tänka på nu. Jag äter inte kyckling, men räknas ägg som det? För ägget innerhåller ju inte en kyckling.

Hm. Nu ska jag ladda in bilder från mobilen och troligen dampa lite på den. Ha en bra studiedag!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    EKOOOOLOGISKA ÄGG HEART US! (me like äggmackor)

    2009-06-04 | 21:23:07
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • malin säger:

    vet du? Sandra sa att hon känner massa som har varit på popkollo och att dom har tyckt att det har varit jättekul och träffat massa nya vänner och allt. Så jag tror att du kommer att få det bra! Men lite nervositet är alltid bra det med.

    2009-06-06 | 00:13:27
    Bloggadress: http://www.looneyluna-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: