MRIMTTSSON

S.E.A.W.E.E.D.I.N.M.Y.H.E.A.R.T

Kategori: allt å alla








She and him, emh moi med ems glassögon, shoes och lite redigering, konfablommor, seaweed<3, HAHA, Ramones4life, Emma, The horrors *Prickigpojke*<3, little person (Littlepeople.com)

Bilderna passar inte ihop med varandra, men det är fint ändå. Några bilder har jag redigerat och fotat, andra har jag tagit från något ställe och redigerat, och resten hittade.
Idag bakade jag och min mamma tårtbotten, småkakor, brownie och kolakaka. Vi bakade firandet av min mormor som vi ska ha imon. Snart är det skolavslutning. Och på måndag blir det klippning. Jag har en plan... På hur mitt hår ska växa och klippas. Nu på måndag ska jag klippa kort i nacken och kanske toppa, sen så ska jag låta håret växa och ha i en pageliknade rufs frisyr. haha.

Och detta inlägget hade jag planerat som kort....
Godnatti

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Åh, fina bilder :D Dt låter bra, dt där med hårt :)<3

    2009-06-14 | 15:36:49
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Anonym säger:

    HAHA, håret*

    2009-06-14 | 15:37:11
  • Ellen säger:

    Sv: HJÄLM :D Det var med på listan. Typ beställde en så får den ngn dag i veckan<3

    2009-06-15 | 08:15:38
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Ellen säger:

    Sv: naaw, tack! :) Then I take them, mohaha. Visste inte vart jag skulle svara, så svarar här och på min blogg :D Åhh, hur har du dt? <3

    2009-07-06 | 20:03:11
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: