MRIMTTSSON

Judy write the sadest songs.

Kategori: allt å alla

Lyssna på soul och hoppar runt. Vad händer idag? Torslanda festivalen, haha. Jag vet inte riktigt vad det är.
Jag har äntligen köpt svarta tygskor. Skrivit texter och försöker sätta ihop ackordföljder med dem. Varför är det så svårt idag. Varför ska allt vara så grått idag. Kan det inte vara sol. Fast jag gillar faktiskt när vädret är grått. Så det är nog bara bra.

"Stand out the crowd they will only bring you down. Stand out the crowd they will only break you down."

Nu ska jag klä på mig, fota och spela gitarr. Får se vad som händer resten av dagen.

Denna låt är fin.

Allt började med att jag skulle hitta yesterday på youtube. Men så kom jag in på detta klippet. Det är helt kaos. Titta bara på hur alla gråter i pubilken. Fast The beatles är ju ett av världens största band.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: