MRIMTTSSON

små saker gör en glad, andra ledsen.

Kategori: allt å alla

Min pappa fyller år idag, GRATTIS PAPA! ♥

Tyskan gick bra idag, lite segare än de andra två dagarna och gröten var god i maten todayyy.
Vet inte vad jag ska skriva, men kände att det var lite tyst här. Fast så går det.
Allt är lite upp och ner nu, bra dåligt och konstigt. Förstår inget längre...

haha, mitt hår. Vad det ser ut!!!!! Anna reser bort den söten. Ha det bra!<3
Photograf: The one and only Ellen Thorshag

Idag var familjen och jag på resturang och jag åt jätte god men otroligt mättande pasta med lax och spenat.
Sen ville min arma moder se the informant eller vad den hete, som var otroligt långtråkig. Tyckte den vara i hundra år och Emma tänkte somna, men det funkade inte, stackarn.
Nu sitter jag här och gnällsjunger till allt. Hmm life weird.
Föresten. Framtida tatuering på bilden. Hehe, kommer nog aldrig hända.

Kommentarer

  • ellen säger:

    Haha, är totalt nerkärad i den första bilden, hih!<3



    Tatueringen är super (tyska, uttal: [SUUUPHAA])! Den meningen har man lite överallt på bilder i mapparna. Me like! :) Tssuuuschchhchchch



    2009-12-20 | 12:20:58
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: