MRIMTTSSON

jag spelar utan insats här

Kategori: allt å alla

Tidigt denna morgonen åkte jag och min pappa till stan för att köpa bas- och gitarr-ställ. När han klippte sig sprang jag runt i affärer och köpte en kofta på Topshop och en svart basker plus två halsband på H&M som jag fick rabatt på. Muhaha. Sedan tog jag tvåan till min mammas jobb där vi möte pappa och åt på en mysig pizzeria med mjuk och underbart bröd. Efter en margaritha som var otroligt god sa vi farväl till min mamma och fortsatte till en chokladaffär där det inte hade fudge, men min pappa köpte saker, den gottegrisen. Vi gick in i Gitarren och sen for vi till andreasons eller vad 4Sounds heter nu för tiden. Efter det fick jag hänga med min pappa på tråkiga saker. På en WC-butik där jag mest gick och skruvade på kranar så en gubbe gav mig blickar som kunde döda.
.
Påvägen hem släpptes jag av hos Malin som mötte mig. Hon guida mig igenom hennes radhus. Vi drack te och dregla över BD-lådan medans hennes katt fjäska. Haha. Sen missa vi bussar och sprang men hann till Bengans innan det börja, 16.59 tror jag klockan var närmare bestämt. Perfekt med andra ord. Vi köpte varsin skiva även om jag inte hade tänkt göra det... Lyssnade på 4 låtar som var brraaaaaaaaaaaaa blev imponerad eller beundrade deras spela ganska hårt, efter signering. Sen var det slut, lite snåpet/snopet. Vi tog vagnen, missa 25, sprang till 24 kom till krysset missa 25 igen. Frös och tidtabellen var borta. Såg 25 åt andra hållet och hoppa på åkte med den tills den vända och hoppa av för min mamma kom eftersom hon handlat. Lämna Malin hos sig och fortsatte vidare.
.
Nu sitter jag och lyssnar på Bon Iver och St. Vincent, så bra. Har druckit te och ätit mjuk pärlan. Sprang runt i mitt hus. Gillar inte att pappa är på ovan våningen fast han städer ut sin garderob så kanske hittar jag något fint.
Om ni orkar läsa.
hejdå och tack för en trevligt dag!

Kommentarer

  • ellen säger:

    Låter som en mycket trevlig dag! +++Bon Iver är mys+++

    2009-12-29 | 22:03:01
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Malin säger:

    usch för att missa bussar. men vi var punktliga i alla fall. tack själv. hehe :)<3

    2009-12-29 | 22:20:07

Kommentera inlägget här: