MRIMTTSSON

Who wants to sleep in a city that never wakes up.

Kategori: allt å alla

Titta vilken syn! Detta önskar jag mig. De ger mig en riktigt sådan där vill ha känsla Det vrider i magen.
 Men kommer inte få något tror jag utan pengar så jag kan köpa de själv. Mina far- och morföräldrar är lite invalida som bor i Ed eller Uddevalla. Vilket den största affären är karlsons (en hitta allt billigt affär) eller lindex och coop. Och handla på internet finns nog inte ens i deras tankar. Men fina är de. 

Farmor och farfar är tystlåtna och så där otroligt mysiga. Såna som man vet ser allt nästan och finns där.
Mormor och Morfar är lite mer livliga. Reser runt världen och så kommer de hem med massa konstigt (Farmor och farfar har nog aldrig flygigt tror jag). Morfar kramar en så hårt att man inte kan andas och mormor lägger sig i fast ändå är hon så bra. Åh jag gillar dem även om det kan vara lite segt att åka upp till dem.

Jag lyssnar som en galning på Arctic Monkeys. De är bäst. Deras nya skulle sitta som handen i hansken.

Appropå invalid (jag kalla stefan det idag föresten) jag har slickat i mig massa smet från en kaka jag gjorde precis. Den ska vara klar om 1 min och jag brände mig precis. Jag kommer ha ont ett tag för jag orkar inte ta vatten på :(

Nu måste jag skynda mig hejhej sommar! Jag fyller år snart AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Usch.


Vi ska få spela in snart också. På höstlovet och två spelningar. 19 sept och ?. Stefan sa att vi skulle satsa på vårat band. HAHA love to seaweeds

Kommentarer

  • Ellen säger:

    TJOOOHEJ. jag har blivit kramad av din nakna pistolen morfar! mihihiihih. Stolt! Nää spelningen flyttades från noitoonde till 31 oktober ;D Haha. Jaa hoppas inspelningen blir bra! OCH DU FYLLER ÅR IDAAAAAAAAAG! Kmr sen. PUSSSSSSSSSSSS<3

    2009-08-29 | 10:37:30
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: