MRIMTTSSON

Lite Efter!

Kategori: allt å alla

Bild 1&2: Min tårta på släktkalasen i söndags.

Bild 3&4: Lite presenter jag fick av vänner och syster.

Bild 5: På Pizza Hut, Elin och Alice fattas.

Bild 7: Jag med femmanmannen x2 på min födelsedag.

Bild 8: Mina converse...

Bild 9: Alla människor xD<3

Födelsedag.

På morgonen kom Ellen cyklande hem till mig och hade en liten frukost. Jag öppnade hennes present och där i var det ett rosa gökur, Gissa om jag blev glad! :D haha. Min syster gav mig också en present, fick en BD-väska och eyeliner, <3

Sen i skolan blev det sång i matsalen och lappar i skolan (:

Innan sista lektionen blev jag indragen i ett rum där jag fick ta på mig det jag har på bilden ovan (bild8).

Efter skolan åkte vi in till stan där jag var tvungen att fråga folk om dom kunde vara med på kort (med mig då). Efter 10 kort fick jag en present och efter 20 en annan. Haha snacka om att det blev riktigt pinsamt ibland! haha.  Sen efter det blev det vitlöksbröd, pizza och glass. Efter det sprang vi till bussen och hem.

Jag och Ellen fortsatte hem till mig där vi åt glasstårta och så fick jag mer presenter. Sen kom Anna och så åkte vi hem till Ellen och sov där. Dagen efter var det konfirmation. Ellen, Anna, Alice, Elin och Linnea tack för en fin dag, kväll och alla presenter! <3 :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: