MRIMTTSSON

The person I hate!

Kategori: allt å alla


Min dag har varit både en pissdag med pissregn och en rolig dag med gummistövlar.
Pissdagen berodde mest på en person och dess idoti, No, min hörsel eller dagdrömmande och att jag har så höga krav på mig själv. Jag tror att jag måste ge mig iväg nu... Mina trummor börjar nu och det är kanske en av orsakerna varför min dag kommer bli ännu mer sorlig än vad den redan är. Nu låter det som om jag inte borde fortsätta i trummorna men det går bara allmänt dåligt i dem nu.

puss och hoppas ni haft en bättre dag!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Stackare. Men skit i han, han är bara en simpel tönt (: Hoppas det går bra på trummorna ;)

    2008-09-08 | 19:33:18
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: