MRIMTTSSON

Joyeux anniverse!

Kategori: allt å alla

Jag kom nästan precis hem från gitarren och hunnit med ungefär allt jag skulle idag. Skulle känna mig glad om det inte vore 
för sockerbiten under mellanslagstangenten som jag snart får träningsvärk av i fingret. Ellens födelsedag idag! YEY! hahaa jag har faktist längtat. Det började med att jag gick upp kl. 6.00 fattar inte hur jag orka eller jag har inte orkat för är in princip död nu :S men i alla fall så tog jag en CP-buss till Ellen. När jag och min ballong som jag blåst upp påvägen till Ellen fick komma in till värmen bjöd Ellen på våfflor. Gud! vilken sockerchock man får alltså. Don't eat våfflor to breakfast a warning! men gott vaare :D haha jag fick också se Ellens underbara bas och doc's. Muffinströjan vart ju så fin att man ville äta upp den och glassögonhalsbandet haha finfin! Sen kom Elly och lite senare bar det av till skolan då vi hann precis, :) sen i skolan blev det my home  made kanelbulle till Ellen med ett rosa hjärtljus i. Hoppas du får/fått en fin födelsedag Ellen!

Nu måste jag rusa till bussen snart, ska vara lite duktig och ta bussen till träningen!


 
Bara för att jag å Ellen ska äta Ben&Jerry och se på BRIGDET! någon fin dag hahaha I WANT B&J!!!! now....
//Maris blodsocker och hjärna.

P.S Sockerbiten är BORTA! :D stor glädje i huset!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: