MRIMTTSSON

Lalala I'm A mother fucking cutepie!

Kategori: allt å alla

image639
Hello! Jaaa, vad har hänt idag? Mhm inget typ, men jag har ju världens roligaste liv så klart xD
Jag sitter och slöar men ska göra mat snart. Spelar match lite senare ikväll :)
Jag blir så arg på visa personer som förstör ens dag utan man ens gjort något. Jag kan inte säga vem/vilka men ååååh jag blir så jävla sur.....
På rasten satt jag å några människor å sjöng Kom IGEN Lena! :D den är ju världs bäst haha man blir så glad. Jag kan den på gitarr föresten STOLT. Imon ska jag till stan å köpa morsdagpresent och paket till två vänner som ska ha KALAS!
JIPPI! JIPPI! JIPPI! :D

Hejsvejs!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Jobbigt med störande personer ;) Kom igen Lena! :9

    2008-05-23 | 16:09:32
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se
  • Eric säger:

    Jaa Håkan är verkligen bäst och borde få bo lite i allas hjärtan. Åtminstone få berusa dem med musiken :P och kärleken ^^ /E.

    2008-05-23 | 19:01:06
    Bloggadress: http://ericthegreat.blogg.se

Kommentera inlägget här: