MRIMTTSSON

All the young punks.

Kategori: allt å alla

Thjosan!
Idag börjar jag inte fören klockan 13.55, har en låååååång sovmorgon kan man säga. Jag funderade ett tag att åka ner till ett ställe som är som ett litet köpcentrum med lindex m.m men jag vet inte om jag hinner det nu så jag ska nog bara ta det lugnt och slappa tills jag börjar. Bilden nedan ser du "Kerstin byxor" som kommer från monki. Jag vet inte hur länga jag suktat efter dem sen i julas tror jag. Allt på bilden (förutom Orkidéen och kläderna modellen har på sig) har jag tänkt köpa länge nu men det har helt enkelt inte blivit av. Jag kom precis på att jag faktiskt har ett par blåa tights från Lindex men de har inte blivit använda direkt. Får allt ta å göra det. Ikväll ska jag spela match så det blir inte mycket bloggande idag tror jag.
Aja nu ska jag dra och göra toasts.
               Cerise
image634

En Fråga!
Vem är det som har kommenterat inlägget nedan om min musiksmak?
Säg gärna vem du är...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: