MRIMTTSSON

Mmmmmando<3

Kategori: allt å alla

image591
Bild: made by me :)
Mando diao är nog ett av världens bästa live band :). De är faktist nästan bättre live än på skiva. Jaja över till idag.
jag försov mig en kvart och kunde inte bestämma vad jag skulle ha på mig i typ en halv timme eller om det var längre. Bussen gick 08.56 och kvart i satt jag och åt frukost. Jag hann i alla fall med den. Nu sitter jag kladdig runt mun och fingrar och ska öva på franska provet som är på torsdag. Jag har mumsat i mig en halv ben och jerry när jag egentligen skulle ha ätit lite mat. Igår gjorde jag om en spegel som hänger i mitt rum. Jag blev riktigt nöjd. Den har lite gammal dags känsla över sig med sliten färg och lager på lager. Ikväll ska jag på trummorna och sen blir det nog CSI new york. Dagens outfit kommer upp lite senare puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: