MRIMTTSSON

A cloud above my head.

Kategori: allt å alla


Jag har studiedag idag. Jag hade tänkt låna en bok och ta med den jag läser från skolan och ha en riktigt trevlig studiedag med läsning, bra musik och en å en annan liten godsak, men det sket ju säj. Jaja nu har jag ialla fall kommit på en låt eller en början. Annars har väl denna studiedagen varit ganska tråkig. Men nu ska jag försöka förgylla min dag med musik. Om jag inte kommer till skolan imon har jag nog dött av uttråkning.

P.S Har lånat ut min kooks skiva till El igår och Jag saknar den redan.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Min studiedag har varit tråkig :S Du ska få tillbaks din skiva x)

    2008-03-05 | 15:07:04
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se
  • Anonym säger:

    haha tack :)

    2008-03-05 | 18:31:06

Kommentera inlägget här: