MRIMTTSSON

Hästpojken!

Kategori: allt å alla


Hejhej!

Igår som sagt städade jag nästan hela dan, förutom på kvällen då jag såg på Bridget Jones 2 med Emma.
Vi åt brända popcorn och drack farmor saft, Trevligt Trevligt!
Idag ska jag följa med min mamma och köpa lite underkläder till mig när hon handlar mat och sedan när jag kommer hem fortsätta städa. Jag hatar att städa. Det är ju nästan det hemskaste som finns för mig, men det måste göras antar jag....
Försesten har ny header vad tycks?
Jag har blivit sugen på att sy mig en egen sådan där rosa fin MiuMiu kjol, få se om jag hittar något tyg.
Denna veckan är det Timo Räisänen på Liseberg, Jag ska gå WIEEEEEEEEEEE!
Längtar så...


Hoppas ni får en trevlig dag!

En bild jag gjorde om igår.... Min syster i Rosa Hår :S xD
Hon passar i det dock

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Hejhej! Sitter pa ett internet caféa hotellet i spanien. har de jatte bra ;) Det ar over 30 grader har. Pusspuss!

    2008-06-23 | 10:28:25
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: