MRIMTTSSON

Soho & London

Kategori: allt å alla

image531
foto:
Teenvouge

Idag så har jag varit kanska seg. Morgonen började inte speciellt bra min pappa ringde och väckte mig. Hela förmiddagen till kl. 3 gick jag runt i pyjamas tills min mamma ringde och sa att jag skulle ta en buss 15.29. Jag sket också i mössa så jag frös nästan ihjäl i väntan på bussen, Men jag får antagligen skylla mig själv. När jag väl kom fram så möte jag mamma, gick till banken och sedan fikade vi. Vi gick också in på Lindex och där hittade jag två nagellack. Färgerna var  53 London och Soho. London har en röd och väldigt fin nyans, Tror det kan bli min nästa favorit. Nu ska jag fortsätta läsa i min bok om Mma Ramotswe (som jag för övrigt inte vet hur man uttalar) och sen ikväll blir det dubbel avsnitt av heros :D Idag har jag också kommit fram till att jag är beronde av nagellack. Jag har köpt oerhört många nagellack på en väldigt kort tid....

Puss Cerise


Dagens outfit kommer nog komma upp senare i ikväll eller imorgon. Jag hade på mig ett par svarta jeans från cheap monday, en t-shirt från monki och en julröd slipover eller hur det stavas som är min pappas gamla.


Dagens låt 
                                                
Paolo Nutini-
New shoes    
Blir så glad när jag hör denna låten och vill bara sjunga med även om jag inte riktigt kan texten, men den lär jag mig nog snart.    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: