MRIMTTSSON

Vän för livet?! <3

Kategori:

Ooh jag vill så gärna ha på mig mina wayfarers. Jag vet att det blivit mycket tjöt om dem haha XD
Jag vill också se amille från monmarte och äta jordgubbar å grilla vid havet med roliga människor. Rättare sagt jag vill ha sommar! Jag är lite sur på att Greys inte är idag, Synd hade sätt fram imot det. Jaja nu sitter jag här och lyssnar på min syrra när hon spelar bas på en gitarr. Jag tror jag kan den låten snart, Hon spelar The Sounds Painted by numbers. Vi var inne på Youtube för en liten stund sen och kom in på ett konstigt klipp med en liten gubbe som var utklädd till Amy Winehouse :S Världen är verkligen galen...
God natt Gott folk! Nu ska jag gå och lägga mig å drömma om sommarn och jordgubbar ;)

image606
Ungefär då här skulle jag vilja se ut idag med röda läppar och en stor fin röd rosett i håret.
Skor: converse
Klänning&Tröjor: Topshop
Örhängen: H&M
Halsband: Topshop <---VILL HA!

Det finns riktiga RAYBANs på topshop nu :O fast jag tror de kostar en slant.
 

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Fin header!
    Ashley

    2008-04-09 | 21:30:21
    Bloggadress: http://pessicaz.blogg.se
  • ellen säger:

    hehe, du skriver typ som jag gör nu x) Typ så här skulle jag vilja se ut idag plus.... och lite sånt :) pusshej

    2008-04-10 | 15:01:49
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se
  • ellen säger:

    hehe, du skriver typ som jag gör nu x) Typ så här skulle jag vilja se ut idag plus.... och lite sånt :) pusshej

    2008-04-10 | 15:02:22
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se

Kommentera inlägget här: