MRIMTTSSON

Mi lajki, No & muffins.

Kategori: allt å alla

Hejhopp! Jag är glad idag för det är sol och himlen är blå. Jag vill bara ut och fotografera..., men det kommer troligtvis inte bli så, but who knows? jag kanske sticker ut och tar några pixs senare. Idag spelade jag match, men vi förlorade. När jag kom hem mötes jag och min kära mor av en ljuvlig doft. Min syster hade bakat blåbärsmuffins, men hon hade bakat dem till öppet hus på skolan. Jag har No-prov på torsdag och jag har inte tränat. Så det kommer bli mycket pluggande idag. Nu ska jag baka muffins med hallon kanske vit choklad och blåbär som jag kan mumsa på till No:on. Jag rekommenderar dig att kolla in de svenska märket Mi Lajki. De har super snygga och balla smycken. Designerna bakom märkena är också ett par roliga prickar som man blir riktigt glad av.
Ha en super trevlig dag! puss.

Om du inte redan gjort de kolla in coola Chloë Sevigny stil. Hon har en söt och unik stil.
image609

Kommentarer


Kommentera inlägget här: