MRIMTTSSON

Less!

Kategori: allt å alla

jag är dålig på rubriker haha xD jaja, idag hade jag både So & dansprojekts redovisning. I so:n redovisade jag och en kompis ett arbete om Rumänien och skulle göra mindmap på tavlan, men det gick sådär... Pratandet gick bra men att sätta upp lappar var ju skit jobbigt. Jag fick ett litet utbrott på whiteboarden hö hö XD Över till dansprojektet då, Vi har i tre veckor fått öva in en dans som sedan ska filmas och betygsättas. Egentligen ska man göra det i åttan men min klass fick göra det i sjuan. Redovisningen gick bra, ingen i min grupp gjorde något stort fel. Ursäkta för ett ganska tråkigt inlägg hittills, men jag har en sådan tråkig dag idag så jag kan nog inte hjälpa det. Men jag ska försöka pigga upp mig med grey's, kate nash- pumpkins soup video och ellen imon :)
Dröm sött även om klockan inte är så mycket.

image622

Kommentarer

  • sara säger:

    låter i alla fall bättre än nationellt prov i matte ;) hare :)

    2008-04-24 | 19:19:56
    Bloggadress: http://saraosmans.blogg.se

Kommentera inlägget här: