MRIMTTSSON

Fredag.

Kategori: allt å alla

Söta Ellen kommer snart komma hem till mig efter lite missuppfattningar blev de så att hon ska sova över också Trevligt! Trevligt!  :D vi ska nog se på film, äta popcorn och choklad tror jag mums! men vi kommer troligen göra andra saker. I slöjden gjorde jag klart ett vitt bord, blev ganska nöjd. Nu står det som nattduksbord vid min säng, fint. Jag och väntar på Ellen, är uttråkad av denna väntan, men Kimya Dawson och Håkan muntrar upp mig lite. puss hej!

image608
Snart min! Men den släpps inte fören 16 april.
kan inte vänta...

Dagens Outfit:
Idag hade jag ett par ljusblå shorts och en grön skjorta (den var ungefär som en tunika) med vita tights och till detta vita converse.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Ja, kimya Dawson gör en glad ;) Vi hade d super mysigt :D Och du var sååå söt
    i fredags

    2008-04-12 | 17:22:16
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se

Kommentera inlägget här: