MRIMTTSSON

Come with me...

Kategori: allt å alla

Hej som du ser har jag bytt design, men jag vet inte om jag blev nöjd... Vad tycker du?
Idag ska jag sova hos Ellen och imon ska vi gå på bio och i stan. Vi hade lagfoto med fotbollen. Det blev inte så bra för att jag hade handen ivägen för ansiktet på typ två kort, clever clever. Jag skulle vilja ha min vita klänning från H&m idag men det blir nog för kallt. Jag behöver verkligen finna en söt klänning eller kjol som passar till alla årstider. Ska Också Springa runt och fota i trädgården tror jag och städa rummet (kanske). Dagens Outfit kommer troligen upp senare men jag kan inte lova något ;)  Jag har ett parfym tips Chanel- Chance. Det finns två olika färger grön och gul. Den gula är jätte äklig och den gröna luktar juvligt. Jag var på väg att köpa den men det blev inte så, den var lite dyr.
puss!

image621

Dagens Låt: Klaxons - It's Not Over Yet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: